بچه ها می خواهم در مورد دوستم کمک کنید به نظرتون اگه ۱ دختر عاشق ۱ پسر بشه چی کار باید بکنه؟

لطفا نظر بدید کمکش کنیم داره داغون میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده آواره ( ستاره) چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

اول سلام
دوم اسم جدیدم مبارک
سوما
به این دوست عزیزت بگو که نباید کاری کنه . جدی میگما . بگو نباید به روی خودش بیاره.
تمام ارزش یه دختر به وقارشه . به نجابتش یه سادگی
به رفتارش به آرامشش به احساسات ملایم
و اینا تنها چیزایین که میتونن یه پسر رو جذب کنن. نه قیافه و تیپ و این جور چیزا.
اون باید عشقشو تو قلبش نگه داره حداقل فعلا.
این که یه دختر بخواد به یه پسر ابراز عشق کنه نه درسته و نه اینجا واسه مردم جا افتاده
فقط خودشو سبک میکنه و ارزش خودشو میاره پایین
من نمیگم ابراز به عشق ارزش آدمو میاره پایین . نه
من اگه عاشق یه پسر شدم خدا وکیل خواستگاریشم میرم!
اما وقتی که بدونم اونم منو دوست داره
وقتی که بدونم جذبش کردم
با سادگی با متانت با شخصییتم . که هیچ کدومو ندارم. :)
وقتی که بدونم اون اینقدر ارزش داره و اینقدر خوبه و...

پس بهش بگو اون نمیتونه کاری کنه .
عشقو باید تو قلبش نگه داره و دعا کنه که عشق توی قلب اون رشد کنه.

ولی قبل از اینکه بزاره عشق تو قلبش کاملا ساکن بشه باید به اندازه ی کافی از اون پسر بدونه
باید خیلی بدونه
خیلی......
گرچه بازم کمه

پرنده آواره چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

راستی
تو با من قهری خانومی؟
جرا بهم سر نمیزنی

بی معرفت... :((
www.setareh.persianblog.com

مانی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 ق.ظ http://maniabedini.blogsky.com

سلام من حر فای پرنده اوار۰ ستا ره قبول دارم ولی اولین چیزی که با یک نگاه جذب میکنه قیافست ولی این ملاک تنها ملاک نیست چون قیافه خیلی زود از چشم میره ولی برای دوستی خیلی تا ثیر داره حالا شاید من اشتباه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد