کنار بغض ترانه، فضا چه دلگیر است برای از تو بریدن، نگار من؛ دیر است به شوق با تو پریدن نمی زند قلبم ولی به پای رسیدن هنوز، زنجیر است

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حس غریب چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ http://www.rashida.blogfa.com


دوست عزیزسلام

قلم زیبا وتوانای شما را ستایش میکنم وبراتون ازروی سعادت وسربلندی دارم

(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸(¯`'·.¸(¯`'·. چقدر سخته ¸.·'´¯)¸¸.·'´¯)¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)


چقدر سخته تو چشای کسی که تموم عشقت رو ازت گرفته و به جاش یه زخم همیشگی به قلبت هدیه داده زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی احساس کنی هنوزم دوسش داری چقدر سخته بخوای به یه دیواری تکیه بدی که یه بار زیر آوار غرورش همه ی وجودت له شده چقدر سخته تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی ولی وقتی دیدیش جز سلام چیزی نتونی بگی چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه ولی مجبور شی بخندی تا نفهمه هنوزم دوسش داری


(¯`'·.¸(¯`'·.¸¸(¯`'·.¸(¯`'·.¸.·'´¯)¸¸.·'´¯)¸¸.·'´¯)¸.·'´¯)


راستی اگه میخوای پول دار بشی این ادرس رو تو ادرس بار کپی کن واز اینک موجود در اون به استخدام در میای و به صورت ماهیانه حقوق فوق العاده ای دریافت میکنی ( عضویت در اون 100% رایگان هست )

http://rashida.persiangig.com/document/poolemofti.html

و در اخر
دوست عزیز با این که وبلاگ من در مورد قالب وکدهای جاوا نیست ولی در این موارد اطلاعاتی دارممنظورم این هست که اگه به کمک نیاز داشتی میتونی رو من حساب کنی

براتون ارزوی موفقیت وپیروزی دارم

اگه دوست داشتی به من هم سر بزن

به امید دیدار

خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد